Inger si Demon ,intruchipati in Liviu Alexa

"Liviu Alexa, un tânăr jurnalist clujean, mosmondeste de peste 10 ani la un volum de poezii. El e gata, e un volum-concept, l-a dat spre citire tuturor prietenilor și străinilor, reacțiile au fost  pozitive, dar încă nu are curajul să îl trimită spre publicare. Asa că i-a venit ideea să îl bage în malaxorul Blogal Initiative, într-o încercare inedită, spunem noi, de a verifica pe viu pe sute de creiere și pe sute de inimi dacă poezia lui impresionează."
In ce crezi tu ,Liviu?Ti-ai facut propria-ti carte de rugaciuni?Te scalzi intre doua dimensiuni,iar vinovatia placerilor carnale, nu-ti da pace.
S-au poate e felul tau de spovedanie….
In mod normal,eu nu te-as citi…ma enerveaza cand imi scoti ochii cu lucruri deja simtite.Ma enerveaza sa vad cum esti predispus la indragostire.
Este 11 aprilie,si stiu ca este prea tarziu.Sunt multi care scriu mai bine,dar eu, te stiu.Si eu sunt ca tine,numai ca tu te joci cu cuvintele mai bine.
Si eu am avut o „vecina Botez”,doar ca o chema Gherasim,si nu masina ei de spalat se auzea in fiecare seara,ci bataile in teava de termoficare.Iar imprimanta mea este stricata si nu pot scoate un A4 de vreme buna,un soare tiparit sa mi-l pun pe geam,ca e asa de mohorata vremea de trei luni.
Stii de ce imi e pofta acum?De un baton cu lapte,de la galben sau roz,din vremea copilariei comuniste si de bomboanele tavalite in praf de cacao,iar tu imi vorbesti despre iubire in formele ei,sunt atatea de spus…dar totul pana la o partida de amor,pe net.Si inca nu ne permite holograme la scara,in marime naturala,audiograme si tot felul de chestii care se termina in „grame”,pana la urma asta e tot ce ramane,cateva grame de iubire.
Da,si inca ceva,dezhidratarea nu duce la nimic bun,cura de slabire pe baza de lacrimi,te va transforma in moaste,izvorator de mir al iubirii,asta este ceea ce vrei sa devii?
Trebui sa iti spun un secret,am deschis dictionarul de psihologie ,sa ma uit la cuvantul „indolenta”.Nu,nu sunt chiar atat de proasta,stiu ce inseama,doar ca, vroiam sa vad ce parere au expertii- nu scrie nimic,am gresit dictionarul.Asta e,ramane mereu Dex on line.
Si franceza,si engleza si spaniola,pe alocuri,si despre internet si depre sms,si despre comunism,vecine,camere de camin,hoteluri,aeroporturi,…despre foste,actuale,viitoare ,amante…si toate toate acestea au un singur numitor comun,IUBIREA.
Ai trecut prin toate,fie in calitate de inger ce de frica sa nu piara,isi tine inima intr-un dulap ,fie in calitate de demon violator.
Tu spui ca esti asemenea unui magician,eu spun ca esti asemenea unui contorsionist de stari sufletesti si trairi.
Poezia ta ma face sa devin vulnerabila in fata oricarui tip de iubire.Stii sunt momente in viata cand,ne dezicem de iubire,si totul este asa usor,dar cand balanta inclina in partea cealalta,si suntem avizi de iubire,am iubi pe oricine,numai sa scapam de noi si de halul in care am ajuns
Poezia ta este greoaie si incomoda,este in limbajul celui ce a trecut prin urma pasilor tai.
Pentru azi am terminat,maine nu va mai fi la fel,sunt sigura…trebuie sa ma oxigenez sau cel mai bine,trebuie sa fac dragoste.
Curiosi? Intrati pe www.liviualexa.ro ....poate voi veti declansa un razboi al vorbelor,nu veti face dragoste,cine stie?



Comentarii

Postări populare